اشعار قطره

اشعار شاعر اهل بیت علیهم السلام مرحوم ابوالقاسم علیمدد کنی متخلص به قطره (1280-1357هـ.ش) *** instagram.com/a.a.ghatre

اشعار قطره

اشعار شاعر اهل بیت علیهم السلام مرحوم ابوالقاسم علیمدد کنی متخلص به قطره (1280-1357هـ.ش) *** instagram.com/a.a.ghatre

مکن گریه جانم فدایت علی جان

چرا اصغر من نخوابی تو امشب

عزیز دلم مست خوابی تو امشب

چو شاخ گلی از نسیم سحرگاه

به گهواره در پیچ و تابی تو امشب

مزن ناخن امشب به پستان مادر

که در سینه شیری نیابی تو امشب

به گلبرگ روی تو شب زنده دارم

که تا نور چشمم بخوابی تو امشب

نشسته به گلگشت روی تو شبنم

از این است در اضطرابی تو امشب

مکن گریه جانم فدایت علی جان

زسوز عطش گر کبابی تو امشب

گهی ناله گاهی تبسم نمائی

گهی تشنه گه کامیابی تو امشب

تمنایم از روی ماه تو این است

که از من دمی رخ متابی تو امشب

برای من ای عندلیب حسینی

که بهتر زمشک و گلابی تو امشب

بریز از بصر اشک غم قطره قطره

کزین لحظه بی صبر و تابی تو امشب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد