اشعار قطره

اشعار شاعر اهل بیت علیهم السلام مرحوم ابوالقاسم علیمدد کنی متخلص به قطره (1280-1357هـ.ش) *** instagram.com/a.a.ghatre

اشعار قطره

اشعار شاعر اهل بیت علیهم السلام مرحوم ابوالقاسم علیمدد کنی متخلص به قطره (1280-1357هـ.ش) *** instagram.com/a.a.ghatre

گشته ای روانه سرو خوش خرامم

            شاهزاده اکبر نور چشم لیلا           

ای عزیز مادر سبط شاه بطحا

لحظه­ای مرو از بر

نور دیدۀ مادر

من شوم فدایت

می­روی به میدان شمع محفل من

ناقه را سبک ران آرام دل من

تو نظر به حالم کن

قلب پر ملالم کن

من شوم فدایت

گشته­ای روانه سرو خوش خرامم

آهسته ز بر رو ای ماه تمامم

تا جمال تو بینم

گل ز روی تو چینم

من شوم فدایت

میوۀ نهال بوستان شاهی

از دلم علی جان با خبر گواهی

بین راه بنشستم

دل به مهر تو بستم

من شوم فدایت

در کنار مهد ناز تو نشستم

روز و شب علی جان عهد با تو بستم

تا شوم نگهبانت

جان من بقربانت

من شوم فدایت

آرزوی من بود در زمان پیری

نور دیدگانم دست من بگیری

در کجا تو را جویم

درد دل به که گویم

من شوم فدایت

خواهرت مشوش در حرم علی جان

همچو تار مویت منتظر پریشان

در رهت سپارم جان

همچو قطره در عمان

من شوم فدایت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد