اشعار قطره

اشعار شاعر اهل بیت علیهم السلام مرحوم ابوالقاسم علیمدد کنی متخلص به قطره (1280-1357هـ.ش) *** instagram.com/a.a.ghatre

اشعار قطره

اشعار شاعر اهل بیت علیهم السلام مرحوم ابوالقاسم علیمدد کنی متخلص به قطره (1280-1357هـ.ش) *** instagram.com/a.a.ghatre

صمصام من


ساقی گلچهره گل فام من

ریخت از صهبا و خم در جام من

 

بس که خوردم از کف ساقی شراب      

شد زمی آلوده این احرام من

 

قاصدی آید زمعراج لقا 

تا برد از شهر دل پیغام من

 

هر دمی بردارد از عارض نقاب

می‌برد از دست و دل آرام من

 

کی شود آهوی صحرای ختن    

تا که افتد در کمند و دام من

 

نو جوانی پاکزاد و حق ستا      

پرورد این کشور اسلام من

 

کی برون آید الهی از نیام        

با ید قدرت نما صمصام من

 

قطره از دریای رحمت کن سؤال

روز کی گردد الهی شام من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد